Fan

Mycket skit nu. Har vart ledig idag så dagen har vart mycket plugg. Nästan läst klart första boken så ligger väl lite efter kanske men nu börjar det roliga komma så de andra böckerna kommer gå fort som tusan. Har inte kunnat träna på hela veckan då halsen strejkar igen. Vaknade med ont i halsen imorse men efter en dag fylld av c-vitaminbrustabletter och vitlök i maten så börjar halsen kännas bra nu. Hoppas jag vaknar frisk imorgon.
Mycket skit med 25manna också. Återbud hit och återbud dit och tråkiga personer som inte vill springa. En dag kvar och det är många som kan tacka nej innan det, men det ska nog lösa sig.

Hade en riktigt bra föreläsare nu i veckan som pratade om kriser i Europa under medeltiden. Riktigt intressant och jag skrev 22 st sidor anteckningar. Ska inte bli kul att skriva rent det nu i helgen :/

Köping imorgon. Blir en visit över helgen och sen stannar jag kvar i Uppsala i två veckor. Hurra. axessegnälkaB nästa helg och Svansbo på besök. Kommer bli sjukt trevligt.

Snart läggdags.

Plugg och 25manna gör att du inte får allt fokus du förtjänar.
Förlåt, jag ska bättra mig.


Dagens bild:
193241-50
Yara visar sig från sin bästa sida.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0