Skola

Snart ska jag till skolan på föreläsning. ORKAR INTE. Har pluggat som en idiot nu inför förra tentan så hoppades på en ledig dag idag för lite lökning på hög nivå, men icke. Fattar inte vad det är för pucko som gjort schemat inför nästa moment. Flera dagar med två föreläsningar på och sen helt plötsligt två dagar ledigt mitt i veckan. Fan lägg föreläsningarna dör istället. Men icke. Tentan igår gick okej. Tror dock jag svarade lite skumt på en fråga men det ska nog fan gå ändå.

Kollade en en Beckfilm igår. Rätt bra faktiskt. Tankade hem en till i natt så blir nog en till ikväll. Borde ner på stan också och fixa lite skit som att fixa klipptid osv. :( Hatar att klippa mig.

Inbjudan till tiomila kom ut i nu i veckan och siktet är inställt. Sträcka två. Ska vara i min bästa form någonsin i vår. Blir motiverad som fan av att få inbjudan. Så nu ska jag fixa ihop ett träningsprogram för första gången på några år och nu finns varje dag utstakad fram till v9 2008. Fan vad kul det ska bli. Kollade upp OK Linnés sida idag och såg att det var natt-ol varje onsdag. Underbart. Nattkungen. Älskar fan det att bara ha lampan och kartan till hjälp. Vet inte varför. Hatade natt förut men kan motivera mig bra för det. Blir nog inte så många segrar i cupen i år dock för lite bättre grabbar nu än i jävla Arboga. ;) Var ju tvungen att hoppa över finalen för att låta någon annan vinna totalt. Ha!


Måste röra mig snart nu. Orkar inte sitta och glo i två jävla timmar nu. USCH.

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0