Anteckningar.

Sitter och skriver rent mina anteckningar från mina föreläsningar. Varför, kan man ju  undra och det gör väl jag med ibland. Men det bli lättare att läsa de sen när man ser vad det står ;) Tänkte börja med det och sen läsa kurslitteraturen.

I helgen var det lugnt. Tävlade på lördagen, gick okej. Var riktigt fint i skogen. Fotboll sen på kvällen och man får väl vara nöjd med 0-0. Sjukt bra att Island och Lettland hjälpte oss också. Söndagen var träningsdag. Först åkte vi till Linde och körde stjärnorienteringskartminne. Roligt och riktigt fint. Ganska seg dock. Sen mat och färd till Riddarhyttan där dagens andra pass var. Hade lite ont i halsen kände jag när jag sprang så jag kortade av.
Sen var det dags för det värsta med den resan: rida islandshäst. Sjukt läskigt. Fick en häst som inte hade rört sig på fem min, så jag trodde att han stog och laddade för att sparka mig el något. Men han var snäll som fan och det var faktiskt ganska kul att rida.

Igår pluggade jag mest. Dagen idag kommer nog se likadan ut. Blir träning ikväll på Tränstakartan och KM för KKU i diciplinen oreviderad karta. Nu har vi två KM, oreviderad karta och KMtids-KM. Måste försöka fixa sprintkontrollplocknings- KM också :)

Åker tillbaka till Uppsala imorgon. Måste hämta mina linser idag också :(
Hade bra. Tjo

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Varför ska vi ha sånt töntigt km? bättre med halsa-en-vodka-per-kontroll-km.. ;)

2007-09-11 @ 12:29:57
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0