Föreläsning.

Nyss hemkommen från fyra timmars terror. Fan vilken jobbig föreläsning. Han pratade ju konstant i fyra timmar. Första pausen efter två h. Då hade man ju nästan dött. Sjukt jobbigt. Men rätt intressant ändå. Stör mig ännu mer på personer i kursen idag. Snubben som lever för att överbevisa läraren åker ständigt dit ändå. Bra lärare som alltid har svar på tal.

Fick grupperna för seminariena sen också. Börjar på torsdag. Skönt med långhelg. :) Fast måste byta grupp på fredagen då min grupp kom precis under reccegasquen. Illa illa.

Gled ut vid sju sen så såg jag en liten poster om studentOL i Stadsskogen. Börjar nu på måndag så den kan jag inte vara med på men de andra ska jag lätt gå på.

Ska väl käka lite nu. Tja.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Får man byta grupp bara sådär?
Va kul med studentOl, hoppas du vinner:D
O kul med dubbelblogg idag, det kanske finns hopp för din bloggs överlevnad ändå:P haha

2007-09-06 @ 19:48:29
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: En snygg jävel

Jag tror itne det finns något hopp om överlevnad.. för tråkiga inlägg. ;) du, dåligt aktivitet i anslagstavlan till 15manna. :(

2007-09-07 @ 10:35:17
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0