Ryggen

Har ont som fan i ryggen idag. Tror att det kan bero på hela dagen i bilen i söndags hem från SM. Sitter inte bra när jag sitter i stolar för länge. Illa, illa.
Men vad gör det en dag som denna då jag fick reda på att jag satte min första tenta på Uppsala Universitet. YES! Fan vad skönt. Så nu kan man lägga antiken bakom sig, känns ju inte alls dumt. Bara att fokusera på medeltiden nu. Kommer bli roligt. :)

I helgen var jag ner till Pernilla för att sen dra mig vidare ner till Halmstad och SM i budkavle. Med facit i hand så borde jag nog ha stannat kvar hos Pernilla. Ångrar mig grymt. Men SM var kul, fast både jag och Thomas kortade av. Snäll som han är så skickar han ut mig med täten fast vi inte ens sett honom vid varvningen så man var ju inte alls med när Per Forsberg ropar ut Köping-Kolsva vid förvarningen. Men tur att vi bara var två st för förkylningen satt verkligen kvar i kroppen och jag var sjukt seg.

På vägen hem stannade vi en snabbis vid Pernilla och fikade lite. Riktigt god sockerkaka, mums. :) Var sen tvungen att åka och det verkar dröja tills vi ses igen :(

Har även skaffat mig facebook nu :p Är rätt så skoj faktiskt. Gick med i UFO, Uppsalas Förenade Orienterare, som dock verkar vara väldigt inaktiv.

Vart på annan studentOL igår vid Linnés klubbstuga. Var kul och kunde springa lite fort iaf om jag plågade mig riktigt mycket. :/

Går nog med i IF Thor istället för Linné. Mycket närmare till träningarna och lite billigare :p Fan, man har ju gått och blivit snål. Haha.

Ska snart dra och köpa biljetter till baklängessexan, en sittninga där man börjar med tacktalet och slutar med fördrinken. Kommer bli grymt. Synd att Sverige spelar mot Liechtenstein då bara :S

Dagens bild
193241-51
Jag och Sofie på Reccegasque.

Kents nya video är grym:


Hej hej

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Köper du ticket åt mig med eller??

2007-09-26 @ 23:19:16
URL: http://thomaseek.blogg.se
Postat av: Pernilla

Inte bra med ryggen:/
Du kanska snart är lika snål som en smålänning nu då?:P skämtar bara
du var snygg i kostym i alla fall;)

2007-09-27 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0