10 minuter (för mig själv)

Hemtentan är på god väg att bli klar. Skönt. Strax klar med punkt ett och har redan fixat punkt två. Underbart! Fixar ettan senare och sen blir det löken hela kvällen. Måste bli frisk så jag kan träna. Hela februari har vart skit. Väntar mig ingen formtopp i halland direkt. Inte gjort så mycket mer idag än att fixa med tentan. Har dock inte vart så effektiv hela tiden, men det gör inget. Gott om tid kvar.
Till Söping på onsdag och ska fira mamma som fyller år idag. Sen V-ås på fredag och kolla in Jocke och grabbarna. Kommer bli sjukt bra. Sen fest med Thomas på lördag också. Alltså nästa lördag :p
Pernilla jobbar. Saknar dig när man aldrig kan nå dig.
Ska hjälpa Dennis att flytta på tisdag och då blir det att investera i en ny TV. Fina grejer.

Tänk om vi skulle vakna
utan läppar
med hela munnen fylld av jord
bakom tungan inga ord
Tänk om jag skulle vakna,
vara farlig
med hela munnen fylld av blod
Jag bet min tunga när du log


Allt jag ville säga
glömde jag i kväll
Allt jag ville vara behöll jag
alltid för mig själv...


Tänk om vi skulle vakna, inte andas
Våra lungor tömda på luft
precis som om vi fått en knuff
Det känns som om någon
kapat våra fötter
och hela sängen fylls av blod
och hela golvet är fullt av skor


Allt jag ville säga
glömde jag i kväll
Allt jag ville vara behöll jag
alltid för mig själv...


Dagens Youtube:


MVH
Kungen

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men jag tjänar penger så jag kan köpa presenter till dig ju:D

2008-02-22 @ 21:16:26
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: P

i know :) jag är bäst!

2008-02-23 @ 21:16:29
URL: http://petraistheshit.blogg.se
Postat av: Pernilla

nej jag är bäst, och cristian med:P

2008-02-24 @ 17:25:23
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0