Busskrach och Västerås

Dagen började med strömavbrott kl sex imorse. Vet ej varför jag vaknade då men märkte att det inte fanns någon ström i lägenheten. Gjorde inte så mycket eftersom man sov men var lite kul att strömmen var borta typ en kvart bara. Sen blev det föreläsning om hållbar utveckling. SEEEEGT men lite lärande.

Sen hem och lite snabbt käk och sen vidare med buss 804 mot Västerås. Strax innan Enköping pallnitar busschauffören och stannar i vägkanten tyckte jag det var men sen kollar jag bak så ser jag att andra halvan av bussen är påväg ner i diket. Men stannde vid hälften och alla kunde traska ur utan problem. Tur att man inte satt längst bak då hade det nog vart lite läskigt faktiskt. Bilder finns nedan. Fick vänta in en annan buss som kom efter typ en kvart.

Gick på stan i Västerås i jakt på jeans. Blev två par. Yes. Ett par mörka levi's 511 och ett par ljusa nudie. Nöjd med dagen. :) Sen fika med Eek och några av hans klasspolare. Semla och kaffe dagen till ära. Sen hem och löka hos Eek och försöka övertala honom att käka kebab. Gick sådär utan det blev varma mackor med ost och hot dogs med chorizosmak. Mumma.

Lugn bussfärd hem i mörkret iaf. Det är inte gratis att åka TOR Uppsala-Västerås. Men men.

Dagens grymma bilder:
193241-65

193241-64

Imorgon blir det skola för hela slanten. Blir nog bra.

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Jon

Shit! Det såg lite farligt ut det där!

2008-02-05 @ 22:07:32
URL: http://www.jormaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0