Quiet heart

Skola idag. En rätt intressant föreläsning om skolans historia men vet inte om den var så givande egentligen. Det roligaste emd föreläsningen var att Marwan kom 50 min sent. Haha. Arbetslagsmöte efteråt men blev inte mycket klokare utan visste vad jag skulle göra iaf. uppgiften är klar snart, bara en liten sak till som är gjort på någon minut.

Tänkte jogga idag men väntar nog till lördag. Vågar itne chansa.

Kollar lite på hockeyn nu men är inte så intressant. Blir att kolla slutet på Braveheart då filmen jag tankar nu inte hinner bli klar :S

Sen har jag bestämt mig för att jag inom en vecka ska köpa en extern hårddisk samt en ny TV. Måste ha det nu.

Vet inte om Itunes blandar låtarna så bra när tre av fyra är med The Mo. Gör ju samtidigt inget då det är ett grymt band!

Fest på lördag i Västerås hos Eek. Blir nog kalas. Ska till kungliga hufvudstaden innan det och fira Mormor. Blir nog en trevlig dag.

Dagens bild:
193241-66
Svartån i Västerås.



Kungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0