Yara

Sitter på jobbet nu. Ingen bil vid elva så har fixat klart till ettbilen så nu är det en timmes rast. Ska bara stänga av containern så drar jag och käkar. Fint. Städat och fint äre också :) Haft att göra lite nu så det har vart skönt. Fick en fin tröja av Norberg också. :) Sista dagen nu innan Oringen. Blir två veckor ledigt. Fick röd Yaraskjorta igår så tänkte ha den idag när det är varmt som fan ute. Det första man gör att att fasta i en ventil och slita bort tre knappar :p

70-20 igår. Fint. Båda Hedlundarna (ej syskon) är starka som fan. Gick okej för mig med. Några svackor men tror jag höll hyfsat jämn fart under de 16 st vi körde. Sen lite dusch och bastu. Blir Skinnsberg imorgon, två pass. Kul.

Så ikväll kan man vara uppe sent. Kan bli en pilsner och lite god mat för att fira "semestern".

Blir nog någon sorts träning idag. Vad vet jag inte.

KKOKs logo börjar ta sig. Hoppas vi får med en flagga till Oringen.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Linus

tjena. du, hur gör du när du lägger du youtube-klipp på bloggen? skriver du bara länken eller?

hoppas allt är bra!

2008-07-22 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0