Idrottslektion

Dag fyra på VFU. Micha, den andra lärarkandidaten, var sjuk idag så jag har vart ensam mest hela dagen. Var rätt tråkigt eftersom klassen hade en lång håltimme på förmiddagen och en håltimme på eftermiddagen samtidigt som de hade prov i svenska. Så mycket sitta själv så jag passade på att läsa lite kurslitteratur. Helt otroligt att författaren lyckas få ut 30 sidor text om ett ämne som borde fått plats på två sidor. Skittråkigt. Men eftermiddagen var kul som fan. Idrottslektion. :D Skridskor stod på schemat så jag hoja dig och fick låna ett par. Kungen snörar på sig ett par, tar på sig en röd VM-hjälm och glider in på isen i rock. :) Var lite snabba grunder först sen spela jag lite match och dominerade som fan. Efter det hjälpte jag några tjejer som var mindre bra på att åka skridskor. Haha. Men det gick bra för dem sen. Vart rätt jobbigt men kändes bra så jag kan nog springa på lördag. Det är bra.
Platt däck varje morgon. Mycket dåligt. Skyller på Marwan :p
Söping imorgon. Blir nog bra. Tränsta på söndag. Kul kul.
Unitedbulletinen kommer ut snart. Kommer bli grymt kul.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

blev inte riktigt som planerat..:S

2008-03-15 @ 23:49:05
URL: http://thomaseek.blogg.se
Postat av: okhjonas

Tja!
Försökte skriva här igår men funkade inte..
Klart jag tatt inspiration från KKU, men det enda jag sett av "er" är att gästboken är igång igen ;)

Hur går träningen?

2008-03-28 @ 09:11:05
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0