Köping, Familjen, kent, Västerås, öl, Vasaloppet, Uppsala

Helgen började i Söping. Tillbringade en natt där för att sen dra till Västerås och kolla in Familjen och kent. Familjen helt okej, men kent var grymma. Bra konsert men sjukt tråkig publik. Hatar idioter som står tre meter från sen och inte ens kan klappa lite under låten och efter. Köp sittplats för fan. Sov i Söping och sen Västerås igen. Drack massa öl. Var en kul kväll även om Slisk var under all kritik. Men det tog sig och efter en rätt avslagen efterfest slutade kvällen halv sex i Thomas soffa. Tio i åtta ringer klockan och dags för Vasaloppsstart. Efter man sett lite av vägövergången beslutade jag mig för at blunda lite och lyssna på kommentatorerna. Två sekunder senare sov man. Vaknar och kollar de sista två timmarna iaf. Kul kul.
Sen hem till Uppsala och Marwan kom förbvi en sväng.
Skola igår och man blev väl inte mycket klokare. Imorgon ska jag dock berätta en berättelse på fem minuter. Lite tråkigt men inga problem.
Har försökt ringa min husläkare här för jag har fortfarande ont i halsen. Men var upptaget hela dagen. Jävligt konstigt ställe. Får försöka hela dagen imorgon också.

Dagens bilder:
193241-68
Bilden som ingen trodde fanns.

193241-69
Thomas visar känslan efter en Jukolaresa.......


Hoj

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Bilden som inte fanns finns fortfarande inte.. Den är när Karin suger på mina fingrar.. ;) fina bilder dock.. :D

2008-03-05 @ 18:20:17
URL: http://thomaseek.blogg.se
Postat av: Pernilla

Min festis.
fast bilderna är lite läskiga...var ni väldigt hungriga eller?

2008-03-05 @ 21:59:02
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0