Stocken

Igår vart det utgång på Stocken. Fan, nu har man vart på två stekarställen inom en vecka. Skärpning Cristian. Men trots det så vart det en förbannat rolig kväll. Så kul har jag nog inte haft sedan i lördags. Kvällen börjar med att Marwan kommer hit och strax efter det sluter Dennis upp. Det spelar Guitar Hero som fan. Självklart blev man bara bättre och bättre ju mer öl man hade innanför västen. Pettra sitter på msn och vill inte komma hit. Vi tvingar henne och när hon får veta att det bjuds på ljummen och avslagen öl kastar hon sig på bussen och sluter upp strax efter nio. Mycket skitsnack och gitarr. Jag spelar så hårt så att sladden åker ut ur PS2an. Haha. Promenad till Stocken med djupa diskussioner som följd. Avslagen öl till Dennis. Tror inte han gillade den. Haha.
Glider in med Dennis på hans KK. Går ett varv runt och hittar ett litet dansgolv med riktigt bra musik. Drack två öl på krogen. Dyrt med 28 spänn för en öl. :) På dansgolvet så har jag träffat min nya Gud. Sorry Jocke. Men fan vilken kille. Dansa som fan och var allmänt cool. Han introducerade oss för den nya kanindansen. Bästa någonsin. Såg ut som Klas Klättermus och Nico i The Mo. Sen dog musiken precis när DJn drog igång en Kisslåt. Då tar jag och några tjejer upp tråden och fortsätter sjunga på låten tills den går på igen. Haha. Sen glider vi till stora dansgolvet och fortsätter att dansa och visar även våra nya talanger inom kanindansen. Stället stänger vid två och vi går ut. Där har en kille lyckats ramla och fått ett staket över sig. Pettra går fram och frågar om han är hungrig där han ligger som ett djur på zoo. Givmild som hon är så trycker hon in 3/4 av korven i käften på honom och han avlider nästan. Haha.
Hemgång sen och sover till halv nio då Pernilla väcker mig. Somnar om sen när hon är på jobbet och vaknar halv tolv och mår som jag förtjänar. Glider som en kung till skolan sen och går på en rolig föreläsning och en föreläsning som jag kanske lyssnade 10 ord på totalt. Bäst var iaf när hon pratade om klättermöss och jag, Marwan och Pettra garvar som fan. :)
Sen hem och handla och nu sitter jag här. Ska snart fixa hemagjord pizza :D

Några bilder från igår:
193241-70
Marwan och Dennis kör hårt. Lisa tittar på på väggen.

193241-73
Koncentration på hög nivå.

193241-72
Pettra är imponerad av Grabbarna Bröl.

Tja fan

Kommentarer
Postat av: The real king!!

Ja tyckte ju den avslagna ölen va jättegod, så ja va tvungen å låta dom stackars människorna som bor i avloppen få smaka på den också... Grymt bra kväll!! Några sånna till så piskar ja dig snart på gitarren!!

2008-03-07 @ 17:28:05
Postat av: P

haha bästa kvällen, saknar klas fan. :)
hahaha kram kram

2008-03-08 @ 13:29:01
URL: http://petraistheshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0