25manna och 2-2

Vart på 25manna i helgen. Det var riktigt kul. Gjorde ett okej lopp, inte mer. Någon liten bom plus att jag gjorde några onödiga stopp. Dock stukade jag foten rejält vid tredje sista och kunde knappt gå igår. Mycket bättre i dag och vågar nog på mig träning om någon dag. Kartan från lördagen. Jag sprang str 7. Mina vägval finns på plats 264 av 1384 godkända :) http://www.obasen.nu/runoway/runoway.php?version=4&competitionId=828
På lördagskvällen så var det klassfest och fotboll hos Jonatan. Det vart god öl samt hårda ord av Jonatan mot Sidleds-Danne.
Söndagen innehöll väldigt lite aktivitet från Larssons sida. Berodde rätt mycket på att jag var i stort sett handikappad. En slapp och skön dag.
I dag har jag varit i skolan tre timmar och lyssnat på Eva om motorik. Faktiskt en intressant föreläsning, tro det eller ej. Sen hem och plugga lite innan det var dags att bege sig till Studenternas IP och kolla in Sirius mot Jönköping S. En match som bjöd på rolig fotboll och 2-2. Det innebär att kontraktet inför nästa säsong är nästintill säkrat. Skönt. Ska försöka kolla in lite matcher då.
I morgon är det föreläsning sen plugg som gäller. troligtvis klassfest på kvällen också. :)

Studenternas IP


Tjo

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Sunkig bild.. Jag är nog världens bästa människa..

2008-10-14 @ 16:04:35
URL: http://thomaseek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0