How not to be seen.

Inte skrivit på ett tag men jag har haft annat för mig. Som Oskar säger: "Det är mycket nu". Plugg, träning och vara i skolan tar upp större delen av min tid. Idag kan jag dock kombinera de två andra delarna genom att orientera på skoltid. Mumma. Blir en gul bana så ska inte vara några större problem. Verkar dock ha regnat här i natt så kan vara lite blött :s
På fredag kommer Pernilla till Köping. Ska bli så kul att ses. Tävling på lördag och sen får vi se vad som händer på söndagen.

Dagens youtube. En riktig klassiker.



Tjena

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Glömde att hon bara har gjort en låt.. Eller? Bättre med fanfanfan i 6 minuter?

2008-10-01 @ 23:31:44
URL: http://thomaseek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0