Badminton

Spelat badminton med Dennis i dag. Sjukt kul. Var så längesedan jag spelade en match. Har säkert inte gjort det sedan 2005. Kul kul kul.
Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Börjat läsa i min anatomibok på engelska och jag kan ju direkt berätta att den är rätt svår att läsa. Ska läsa typ tio sidor till ikväll. Tittat på några avsnitt av Scrubs och sprungit G-banan i Stadsskogen. Svårt att springa på ekv 1m. Flack som fan.
Imorgon så ska jag till skolan vid elva. Ska lämna in en blankett om tillgodoräknande av Histioria A. Sen köpa biljett till lärargasquen. När jag inte gör någon av de sakerna så ska vi diskutera vad vi ska göra med våran gymnastiklektion och sen är det en anatomiföreläsning. Skoldagen avslutas med ett pass i gymnastik och sen drar jag till OK Linnés klubbgård och kör en bana på 7 km där. Dock i löparskor vilket är drygt. Dags att beställa nya från Letro.

Dagens Youtube:


Tjo

Kommentarer
Postat av: bror

hur gick det då? vinst?

2008-09-22 @ 23:56:26
URL: http://gonzopapers.blogg.se/
Postat av: Johan

Jobbigt...

2008-09-23 @ 09:09:37
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0