En dag i skolan.

Vart i skolan från elva till fem idag. Riktigt kul. Fixade in lappen om tillgodoräkning av historia A. Sen pratade jag lite med några så jag nu vet hur jag ska göra för att läsa historia B till våren. Är inte så skrämmande längre faktiskt. Blir nog kul. Fixade även biljett till lärargasquen också. :)
Anatomiföreläsning sen. Riktigt intressant men det var fan mycket att tänka på. Men blivit lite klokare iaf. Sen gymnastik på eftermiddagen och div saker med kroppen som man inte är så hävlig på. Oskar imponerade som fan.
Nu är man hemma och kollar lite på Scrubs. Ska väl läsa lite anatomi strax men tror jag har hyfsad koll på det vi ska ha läst innan laborationen på fredag.

Dagen youtube:


Tja

Kommentarer
Postat av: bror

äre du som är technoviking?

2008-09-23 @ 20:51:23
URL: http://gonzopapers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0