Extern hårddisk

Fick min nya, kära externa hårddisk på 500GB i dag. Mumma. Så har fixat över musik och filmer till den i dag. Tar rätt lång tid att föra över alla saker. Drygt, men sjukt värt det. Sen har jag slängt säsong 1-6 av Scrubs på nedladdning. 115 fina GB. :p Annars har dagen inte innehållit så mycket. En sväng på stan där lillebrors presenter inför hans tjugoårsdag inhandlades. Skönt att ha det avklarat. Även biran inför morgondagens klassfest är fixad. Sen en sväng till skolan där vi fixade klart rapporten om våran "lektion" i Fjällnora. Bra jobbat av det effektiva arbetslaget. Trodde vi skulle ha lektion efter det men efter ett missförstånd av i stort sett alla så blev det inget. Så hem och nu sitter jag här. Det som skulle vara en heldag i skolan blev till 40 min av skrivande och lite basket.
Har även tackat ja till att arrangera Nordiska studentmästerskapen i orientering. Fint det. Nu återstår bara att övertyga Hamelius också :)
Ev lite träning senare idag. Hostan ska väl släppa lite bara. Fast väntar nog en dag till.

Dagens youtube:


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0