Jag och min vän reflexvästen.

När jag är ute och tränar författar jag alltid de bästa blogginläggen. Oftast orkar jag inte när jag kommer hem men ska göra ett försök iaf :)
Idag sprang jag och filosoferade om min bästa vän vintertid, reflexvästen. Den är med på 95% av mina pass då jag oftast tränar i mörker. Skor, mössa och kläder byts ut med jämna mellanrum för tvätt, men aldrig reflexvästen. han är en god och trogen vän.
Okej, detta lät bättre i mitt huvud när jag spänstade runt på Stabbyspåret än vad det gör nu. Nu låter det mest sjukt. Men men.
Dags att gå igenom inför morgonens lektion sen Snärkan med Oskar!


Kommentarer
Postat av: Linus

Jag har också en reflexväst som ganska frekvent bärs. Dock inte i löpspåret, utan utanpå uniformen!

2009-02-25 @ 16:38:36
URL: http://linusborgenvik.blogg.se/
Postat av: En snygg jävel

Reflexväst är för töntar. Riktigt män tränar cykel.;)

2009-02-25 @ 23:44:35
URL: http://www.vsif.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0