En dag i soffan 2

Klockan ringde 07.30 och då var det bara att kliva upp från sängen och förflytta sig till liggande ställning i soffan. Där låg jag sedan fram till klockan halv ett (med några få pauser) då det var dags för att fixa mat. Slängde i mig käket och sen var det dags för soffan igen och kolla femmilen :) En mycket bra sportdag på TV.
Efter att sett 1000-tals människor späka sina kroppar så var det även dags för mig. På med skorna, fylla vätskebältet och sen bara ge sig ut. Slutade på 121 minuter varav 30 min tempo på mitten. Nöjd över hur det gick även om jag var lite sliten bitvis. Ska bli skönt att trappa ner träningen lite snart när det närmar sig säsong så man slipper vara konstant sliten.

Imorgon är det historialektion signerat Cristian som gäller. Ska snacka lite om Karl XII och hans tidiga regeringsår. Ska bli skoj skoj.
Dags för lite små förberedelser till och sen sängen. Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Tsaren

Såg du inte på Ligacups finalen på eftermiddagen ?

Seger för UNITED

2009-03-01 @ 23:28:11
Postat av: En snygg jävel

Tror dock inte någon annan än du kommer tycka om det.. ;)

2009-03-02 @ 23:19:50
URL: http://www.vsif.nu
Postat av: Linus

Inte ett dugg klarare. Ska du springa i Långsele?

2009-03-03 @ 21:25:58
URL: http://linusborgenvik.blogg.se/
Postat av: marcus

trappa ner träningen. Jag vill trappa upp min träning. Inga tävlingar som är nå viktiga så då kan man lika gärna träna hårt. Kommer vara grym till KM i sommar:)

2009-03-05 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0