Hosta

Känns som en helt värdelös dag idag. Vaknade för tidigt. Upp ur sängen redan halv två. Illa illa. Men det är nog ingen fara. Bara jag får sova längre imorgon. Tre nätter kvar sen är det måndag och då flyr jag staden. Längtar så mycket nu. Hoppas att det går fort...

Annars är jag fortfarande lite småförskyld men en bättring idag. Var synd för var verkligen sugen på att träna förra veckan. Nu får det bli hårdkörning på lediga veckan istället..

Ska väl inte göra så mycket idag. Vara värdelös och lyssna på musik på datorn bara. Tråkigt. Usch. Ska väl röja lite på rummet också kanske. Behövs nu.

Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja. allt bra?
du är utmanad! kolla min sida för att få veta mer!

2007-03-16 @ 16:19:13
Postat av: Anonym

de va från mig, förra inlägget :)

2007-03-16 @ 16:19:40
Postat av: Cristian

Vem är du? Smart att inte skriva sitt namn när man ska berätta vem man är?

2007-03-16 @ 16:45:02
URL: http://larsson86.blogg.se
Postat av: okhjonas

Nope, inte jag iaf :P Kan iofs utmana dig om du vill men då får du ge ett förslag på Vad.. :P

2007-03-16 @ 19:13:48
URL: http://okhjonas.se
Postat av: En snygg jävel

Hoppas det funkar nu. Jag har skrivit kommentar till alla inlägg, trodde jag. men det har visst inte blivit så. Bra film iaf.. Å det var en smart jävel som sagt, dumt att skriva namnet. ;)

2007-03-21 @ 20:54:31
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0